Main menu

header

Nu, nu-i vorba despre automobilul românesc, ci despre un personaj îndrăgit și așteptat, inclusiv la Berlinală, unde spectacolele erau sold out, interpretat de Hugh Jackman, ușor îmbătrânit (nu știm bine dacă de la machiaj sau de la boala pe care reușește s-o țină totuși în frâu) și care e în continuare un supererou dependent de băuturică și, aparent, indiferent la toți și la toate. În jurul său, spre disperarea lui Trump, chiar dacă totul se petrece în 2029, când poate n-o mai fi președinte (dacă nu cumva schimbă între timp Constituția americană), e plin de mexicani care așteaptă cu nerăbdare momentul în care pot trece granița, pentru că sateliții nu bat într-o zonă cunoscută doar de câțiva inițiați. Alături de el mai e un personaj la fel de renumit, din „Star Trek”, în realitate un lord fermecător, cam chelios, ce-i drept, dar așa se poartă: Patrick Stewart. Aici e un mutant cu puteri nebănuite, care nu poate fi stăpânit decât cu o substanță pe care nu ne-o destăinuie nimeni. Protagonistul e un fel de șofer de Uber de lux, care transportă tot felul de figuri mai mult sau mai puțin exotice, până ce intră într-o încurcătură din pricina unei mutante mici, de doar 11 ani, Laura (interpretată de Dafne Keen, o actriță englezoaică-spanioloaică, al cărei tată a jucat în „Victor Frankenstein”, ba chiar și în „Titanic”). Are și ea ghearele bine recunoscute și e iute ca glonțul și bătăioasă ca Bruce Lee, citește benzi desenate, firește X-Man, și se uită, cu un prezumtiv bunic, la un western cult din 1953, „Shane”, cu Alan Ladd și Jack Palance. Genericul final este ilustrat cu o lungă melodie interpretată de legendarul Johnny Cash.

Logan

SUA, 2017

Regia: James Mangold

Cu: Hugh Jackman, Patrick Stewart, Dafne Keen, Daniel Bernhardt, Richard E. Grant, Stephen Merchant, Boyd Holbrook,

Elise Neal Eriq La Salle

Distribuit în România de Odeon Cineplex