Main menu

header

621 35 1Nu mai prididesc să răspund întrebărilor referitoare la reclamele cunoscute, unele laudative, altele, mai puţin. Relaţia mea cu acest domeniu durează de mulţi ani şi s-a rezumat doar la farmacie. Am să vă mărturisesc câte ceva din istoricul acestei relaţii. A fost prima farmacie care a făcut reduceri masive şi prima care a înfiinţat atât cardurile pentru ieftinire, cât şi alte multe proiecte ajutătoare. Propunerea mi s-a părut onorabilă. Sigur, publicul românesc n-a fost obişnuit cu reclamele realizate cu actori cunoscuţi. Au socotit că este degradant. Ideal era ca un actor mare să nu-şi dea imaginea într-un spot publicitar. Mai apoi, oamenii s-au obişnuit şi chiar s-au împrietenit cu reclamele. Să ştiţi că foarte mulţi actori mari ai lumii şi-au dat imaginea anumitor proiecte, de exemplu: Jules Breiner îndemna populaţia să renunţe la fumat; George Clooney, Julia Roberts, Antonio Banderas au lansat parfumuri superbe; până şi geniala Bette Davis a făcut reclame. Desigur, contează atât produsul expus, cât şi inteligenţa spotului respectiv. Ne-am străduit să realizăm în apa- riţiile noastre sinceritate, încredere şi optimism, iar uneori, un dram de umor care ridică moralul cetăţeanului nostru. Conducătorii acestei firme ne-au tratat cu respect, apreciere, fără avantaje aparte dincolo de plata prestaţiei. Lucrăm într-o atmosferă plăcută, cu realizatori talentaţi din postul tv Senso. Revista care ne însoţeşte, de asemenea, are o mulţime de informaţii şi de sfaturi pentru cei interesaţi să aibă grijă de sănătatea lor.
621 35 2