Main menu

header

595 5 3de Gabriela Militaru

Se spune că cele mai râvnite femei sunt cele apetisante. Se înțelege că este vorba despre un aspect fizic plăcut, însă asta nu i-a oprit pe cei de la KFC să interpreteze vechea credință în scop comercial. Și în avantajul clienților fideli, se înțelege.

Aromă delicioasă

Vă vine să credeți sau nu, dar cei de la KFC au testat foarte bine piața și au ajuns la concluzia că unii dintre clienții lor sunt nu doar încântați de produsele pe care le comercializează, ci sunt chiar ușor obsedați de acestea. De aceea, faimosul lanț de magazine fast-food s-a gândit că a venit momentul să nu mai limiteze experiența clienților săi doar la o masă copioasă, și să intre și mai mult în viața de zi cu zi a consumatorilor. Cea mai inedită idee a fost să creeze o cremă de protecție solară care împrumută mirosul delicioaselor aripioare și copănele crocante. Nu, nu este o glumă, și loțiunea lansată pe piață în ediție limitată (și disponibilă spre vânzare doar pe site-ul extracrispysunscreen.com) are un succes de neimaginat. Partea cu adevărat interesantă este că loțiunea dă rezultate foarte bune. KFC Extra Crispy are factor de protecție 30 și este recomandată nu doar pentru zilele de plajă, ci şi pentru orice altă zi obișnuită. Asemeni loțiunilor solare care trebuie folosite zilnic, crema KFC conține Oxybenzone și Avobenzone, care conferă un spectru larg de acoperire și protecție împotriva razelor soarelui.