Main menu

header

cotnari wide

de Cătălina Tăgârţă

Dietă, dietă şi iar dietă. E un cuvânt extrem de frecvent întâlnit în rândul tinerilor, şi nu numai. Dar v-aţi gândit vreodată că în lupta cu kilogramele în plus vă poate fi de ajutor şi stilul Feng Shui? Ei bine, nu e deloc o glumă.

Acordaţi atenţie energiei qi
Feng Shui are rolul de a echilibra acel „qi” (echilibru energetic) ce se găseşte în tot ce ne înconjoară. El creează posibilităţi sporite de a obţine o sănătate bună, dar şi prosperitate şi relaţii armonioase cu toţi cei din jur.
Însă aceste sfaturi nu-s valabile doar atunci când vine vorba despre amenajări, ci se poate ţine cont de ele şi în timpul curelor de slăbit. Pentru asta însă alimentaţia trebuie să fie bogată în nutrienţi şi vitamine, care să hrănească energia qi din organism. Ca să înţelegem de ce nu sunt bune produsele cu un conţinut ridicat de zahăr şi de chimicale vom argumenta astfel: ele nu fac altceva decât să secătuiască energia qi, iar dacă sunt consumate în special la începutul zilei, astfel de produse nu fac decât să ne secătuiască de energie.

Meditaţia trebuie să preceadă masa
Potrivit tehnicii de slăbit Feng Shui, pe lângă mâncarea sănătoasă, bogată în nutrienţi, de pe masă nu trebuie să lipsească nici câteva bunătăţi care să satisfacă poftele şi, în egală măsură, energia qi. Pentru a şti dacă acţionaţi corect, întrebaţi-vă de fiecare dată când luaţi în mână un produs dacă acela va seca sau nu qi-ul dumneavoastră.
Dacă aruncăm o privire în „grădina” japonezilor, un alt sfat ar fi ca nici măcar să nu ne uităm spre bucătărie în momentul în care ajungem acasă. De asemenea, pentru inhibarea poftei de mâncare folosiţi feţe de masă sau orice alt obiect din jurul frigiderului sau aragazului de culoare neagră sau albastră.
Un alt truc ar fi ca înainte de masă să vă faceţi planuri pentru mai târziu, astfel veţi sta câteva minute cu mâncarea în faţă fără să vă atingeţi de ea.

Mişcare în fiecare zi

Practica Feng Shui nu înseamnă privare de sport, aşa că pentru a arde ceva calorii nu uitaţi să faceţi mişcare în fiecare zi. Dacă nu aveţi bani şi timp să mergeţi la sală începeţi prin a face curat în casă sau a urca zilnic scări. Ar fi bine ca o cameră cel puţin din casă să aibă mai mult roşu, deoarece aceasta este culoarea oamenilor activi şi vă va stimula să faceţi exerciţii.