Main menu

header

Rădăcina ideală pentru dietă şi nutriţie sănătoasă: Konjacul

560 3 1de Gabriela Niculescu

Konjacul este o rădăcină comestibilă a arborelui cu același nume care crește în îndepărtata Asie. Făina obţinută din acesta este un produs fără gluten, sută la sută natural, care nu provoacă alergii. Se apropie de procentul de zero calorii și este perfectă pentru a vă menține în formă în toate dietele de slăbit sau pur și simplu pentru a nu renunța la micile plăceri culinare. Tăițeii şi pastele făcute din făină de konjac au numai şase calorii la 100 de grame și glucide asimilabile în valoare de numai 0,5 grame. Făina de konjac şi produsele obţinute din aceasta se găsesc, de acum, şi pe piaţa alimentară din România, aşadar, vă este mai uşor să o procuraţi pentru a vă fi de ajutor în diete, şi nu numai.

Piperul negru lucrează împotriva grăsimilor

559 3 4de Ana Trifan

Piperul negru este un condiment-minune. Presărați-l cu regularitate peste mâncare, și sănătatea dumneavoastră va avea numai de câştigat.

Regina Elisabeta se menţine în formă cu pui la grătar şi cu salate

559 3 1de Ana Trifan

Protocolul Familiei Regale britanice este strict chiar și în privința felurilor de mâncare ce se pun pe masă. Foarte multe s-au schimbat de-a lungul celor peste 63 de ani de când Elisabeta este regina Marii Britanii, însă un lucru a rămas constant: preferințele culinare ale monarhului. „Masa regală nu prea s-a schimbat pe parcursul ultimilor 63 de ani”, a mărturisit celor de la revista „People” fostul bucătar-șef al Casei Regale britanice, pe numele său Darren McGrady.

Dieta sezonului rece Ce să mâncaţi ca să vă încălziţi

558 3 1de Oana Toma

Mănuşi, palton, fular, ghete îmblănite - la exterior corpul este protejat împotriva temperaturilor de iarnă. Dar mai are nevoie şi de un combustibil de calitate, care să-l încălzească pe dinăuntru. În acest sezon este bine să vă adaptați dieta, alegând alimente care pun sângele în mişcare. Iată „lista de bucate” care rezolvă problema în doi timpi şi trei mişcări.

Mai slabe, cu ajutorul bioritmului

de Raluca Grințescu

Organismul nu are ritmul pe care încercați să i-l impuneți, ci un ritm propriu, de care ar trebui să ascultați. Dieta bioritmului este concepută de nutriționistul italian Mauro Todisco și nu este una restrictivă, ci, așa cum este denumită, ea nu cere reducerea porțiilor de mâncare, ci vă propune să consumați alimente în funcție de ritmul dumneavoastră biologic.

O tânără suedeză de 23 de ani a scăpat de anorexie ridicând greutăţi şi urmând un regim alimentar sănătos Linn Strömberg: „Mă culcam în fiecare noapte înfometată şi mă forţam să adorm“

557 3 1de Gabriela Militaru

„Prea grasă”, „prea slabă” sunt două dintre problemele majore cu care se confruntă femeile din ziua de azi. Deși multora le poate părea o dilemă ridicolă, greutatea corporală este, mai ales în rândul femeilor, sinonimă cu stima de sine. Cu cât o femeie este mai suplă, cu atât se simte mai sigură pe ea și, dimpotrivă, cu cât are mai multe kilograme în plus, cu atât simte mai mult nevoia să-și ascundă corpul cu haine cât mai diforme, anulându-și mental orice formă de feminitate. De aceea, femeile care consideră că au o problemă cu greutatea se simt într-un nesfârșit război al kilogramelor, pe care uneori riscă să-l piardă definitiv. Povestea lui Linn Strömberg este deci povestea a milioane de femei care, de-a lungul vieții, au experimentat o formă avansată de dereglare de alimentație.

Slăbiţi în funcţie de profilul hormonal

556 3 3de Raluca Grințescu

Una dintre cel mai des folosite cure de slăbit este dieta în funcţie de profilul hormonal, concepută de medicul Pierre Nys, endocrinolog şi nutriţionist. Expertul spune că prin intermediul acestei diete vă asiguraţi o diminuare în greutate de circa două-opt kilograme într-o lună. Pierre Nys susţine că oamenii au parte de trei tipuri de dereglări, respectiv trei profiluri hormonale: insulinic, leptinic şi stresat. Să descoperim care sunt acestea!

Faceţi sport şi veţi mânca mai puţin! Descoperire Harvard: punctul de saţietate

556 3 1de Ana Trifan

O alimentație bazată pe ingrediente sănătoase, combinată cu exercițiu fizic, crește senzația de sațietate și ajută creierul să combată impulsul de a mânca mai mult, arată un studiu publicat în revista americană „Obesity Review”. Oamenii de știință de la Universitatea Harvard au arătat că adoptarea unei diete sănătoase și combinarea acesteia cu sport merg mână în mână atunci când vine vorba despre slăbit. Exercițiile fizice regulate nu numai că vă ajută să atingeți mai repede punctul de sațietate, dar și stimulează organismul să „ceară” alimente sănătoase.

Maratonistul vegetarian care se antrenează în fiecare dimineaţă de la ora 5:00 Andrei Roşu: „M-am apucat de alergat dintr-o glumă“

555 3 1de Alexandra Rotărescu

Fostul idol al adolescentelor în anii ’90 şi fondatorul trupei Gaz pe Foc este, de ceva vreme, corporatist cu normă întreagă şi are un hobby care i-a schimbat radical viaţa. Sportiv amator şi antrenor de alergare, Andrei Roşu (39 ani) a alergat şapte maratoane şi şapte ultramaratoane pe şapte continente (performanţă care l-a introdus în Cartea Recordurilor), a fost primul român care a traversat înot Canalul Mânecii (în ciuda faptului că a învăţat să înoate la 35 de ani) şi se numără printre cei 22 de oameni din istorie care au terminat cel mai dificil concurs sportiv din lume.

Scăpaţi de burtă exersând câteva minute pe zi

554 3 2de Raluca Grințescu

Japonezii nu încetează să ne surprindă cu diferite modalități de slăbire, care pur și simplu se luptă una cu cealaltă în eficacitatea și ușurința executării. Din păcate, nu toți pot să facă abdomene, exercițiul scândura sau jogging, deși de mult ar fi trebuit să înceapă aceste exerciții. Inventivii japonezi și aici au găsit o soluție de necrezut, exact ceea ce vă doriți: să stați și să nu faceți nimic!

Cea mai sănătoasă metodă de a pierde în greutate: regimul fara sare

554 3 1de Cătălina Tăgârță

Vă doriți să slăbiți rapid, dar într-un mod cât mai sănătos? Încercați să adoptați pentru câteva zile dieta fără sare. Ținută în special de persoanele cu afecțiuni renale, dar și de hipertensivi și de cei care iau diverse medicamente pentru o perioadă, această dietă s-a dovedit întotdeauna eficientă, însă e bine să știți de la început că trebuie să vă înarmați cu ceva răbdare, fiindcă, deși pare ușor, veți vedea că nu este atât de simplu să mâncaţi nesărat. Cine a ținut acest regim chiar și pentru câteva zile cunoaște foarte bine acest aspect.