Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

625 24 2de Roxana Istudor şi Claudiu Melinte

Unele dintre cele mai influente pagini de pe rețelele de socializare aparțin unor câini care au devenit atât de renumiţi, încât sunt capabili să și genereze sume însemnate de bani. Pentru cei mai faimoşi dintre ei, care habar nu au despre faptul că sunt vedete, milioanele de admiratori îi urmăresc în tot ceea ce fac (de la ce mănâncă până la ce „îmbracă”), stabilind adevărate trenduri internaționale.

Închiriere la evenimente

Sunt superstaruri în deplinătatea termenului - o demonstrează milioanele de fani pe care îi au pe rețelele de socializare și care se lasă influențați de tot ceea ce află despre acești câini celebri. Moda este atât de răspândită, încât a generat apariția unor agenții profesioniste de căutat talente canine, notează „The Independent”. De pildă, Chloe Kardoggian, un Chihuahua salvat de stăpâna sa, are peste 110.000 de admiratori pe Instagram și poate fi... închiriat pentru a îndulci atmosfera la diverse evenimente, unde lumea se lasă cucerită de drăgălășenia lui, contra cost.

Contracte personalizate

625 24 3Anuko este un câine a cărui expresie s-a dovedit irezistibilă pentru mai bine de 11.000 de admiratori pe Instagram și alți 14.000 pe Facebook. În bani, asta a însemnat vreo 20.000 de lire sterline, mai exact necesarul pentru ca stăpâna sa să-și poată plăti studiile superioare cu imaginea câinelui în vârstă de 2 ani. Anuko primește în medie între 25 și 500 de lire sterline pentru o ședință de... modelling și face bani atât de frumoși, încât are propria agenție care îl reprezintă. Stăpâna sa declară că momentan nu dorește să extindă peste măsură această afacere care îl are în centru pe fermecătorul patruped.

Agenții profitabile

625 24 4Trecând Oceanul, există vedete ca Boo, din San Francisco, cel ales drept „cel mai drăguț câine din lume”, titlu care i-a adus 17 milioane de fani pe Facebook și peste 600.000 pe Instagram. Ca urmare, are propria linie de jucării de pluș care îi folosesc imaginea și un contract cu compania Virgin America, pentru exclusivitate! Iar în New York trăiește Chloe, care a apărut într-un show culinar celebru, cel al Marthei Stewart, are reclame personale și site-uri care anunță cu lux de amănunte (și reclama aferentă…) unde i-a plăcut în vacanță. În mod firesc, stăpâna animalului a deschis imediat o agenție specializată și foarte profitabilă…

„De ce oare ne face atât de fericiți să privim un câine cum este… câine?“ Jonathan Safran Foer