Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

545 04 3de Gabriela Niculescu

Frumuseţea sânilor duce la creşterea încrederii în sine şi la o autoevaluare pozitivă atunci când vă aflaţi în faţa oglinzii. De aceea, sânii nu trebuie neglijaţi când vine vorba despre ritualul cotidian de frumuseţe. Am ales câteva dintre cele mai utile sfaturi care vă pot ajuta.

Jeturile reci de apă activează circulaţia

Folosiţi un exfoliant pentru sâni exact ca acela pentru ten. Pielea sânilor va fi strălucitoare şi curată. Dedicaţi-le un strop din crema dumneavoastră de faţă în fiecare seară, după duş. Puteţi folosi, special pentru masajul delicat şi circular al sânilor, o cremă bogată în vitamine, mai ales C şi E, care asigură o bună hrănire a ţesuturilor şi stimulează oxigenarea celulară. Alternativ puteţi întrebuinţa şi o cremă bogată în colagen, pentru a combate efectele negative ale variaţiilor de volum ale sânilor.

Terminaţi mereu duşul sau baia cu un scurt jet de apă, aproape rece, asupra sânilor. Are efect tonic şi stimulează circulaţia sângelui. Folosiţi bustiere elastice din bumbac atunci când faceţi mişcare.

Exerciţiu pentru musculatura pectorală

Iată cum puteţi realiza un exerciţiu uşor care acţionează asupra pectoralilor, stimulează şi muşchii intercostali şi are ca efect tonifierea acestora. Indirect, un muşchi puternic în spatele ţesutului glandular din care este format sânul va face ca acesta să pară mai mare. Mişcarea constă în ţinerea mâinilor întinse la orizontală, cu degetul mare în sus. Presaţi cu forţă o palmă pe alta, până când veţi simţi contracţia muşchilor din spatele sânilor. Mişcarea trebuie repetată de 30 de ori, în fiecare zi. Dacă doriţi, puteţi combina această mişcare ţinând mâinile tot întinse la orizontală, dar cu palmele puse una deasupra celeilalte, alternativ, presând cu forţă. Veţi simţi o contracţie intensă, alternativ, în fiecare muşchi.

Add comment


Security code
Refresh