Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

577 20 1de Raluca Grințescu

În cartea sa intitulată „Secretul străvechi al Fântânii Tinereţii”, Peter Kelder descrie modul în care un prieten de-al său, colonel britanic, a făcut o cercetare îndrăzneaţă pentru localizarea unei mănăstiri tibetane care, conform localnicilor în India şi Nepal, ar deţine secretul reîntineririi. Prin urmare, practicând pur şi simplu nişte ritualuri străvechi descoperite cu mii de ani în urmă de maeştrii tibetani, o persoană îşi poate „şterge” anii şi îşi poate recupera tinereţea.

Trebuie efectuate zilnic

Exerciţiile de faţă conţin informaţii de nepreţuit: cinci străvechi reguli tibetane, a căror aplicare constituie cheia pentru obţinerea unei tinereţi durabile şi a unei sănătăţi şi vitalități persistente. Aceste ritualuri, aparent magice, au fost păstrate în secret, timp de secole, în mănăstiri îndepărtate din Himalaya. Ele trebuie efectuate zilnic, pentru o lungă perioadă, pentru a obţine efectele scontate. Vă trebuie doar 15 minute zilnic, ele putând fi realizate în orice încăpere.

Exercițiul 1

Stând în picioare, relaxați, cu mâinile ridicate la nivelul umerilor, faceţi o mişcare în direcţia inversă acelor de ceas! Reveniţi la poziţia iniţială pentru a nu vă pierde stabilitatea. Inspiraţi până simţiţi că vă umpleţi plămânii cu aer şi expiraţi profund. Când vă opriţi din rotaţii trageţi cât mai mult aer. Trebuie să respiraţi încet, ca şi cum aţi mirosi un parfum, nu repede. Repetaţi exerciţiul de 21 de ori!

Exercițiul 2

Stând culcați pe spate, cu braţele apropiate de corp, palmele în sus, inhalaţi aer, ridicaţi ambele picioare şi capul în acelaşi timp la 90 de grade. Menţineţi poziţia, expiraţi şi reveniţi la poziţia culcat. Repetaţi mişcarea de 21 de ori, iar apoi încercaţi să mai faceţi o dată exerciţiul fără oprire. Inspiraţi când ridicaţi capul şi picioarele, expiraţi când reveniţi la poziţia culcat. La începerea exerciţiului îndoiţi membrele până simţiţi că muşchii abdominali se contractă. În timp, încercaţi să aduceţi picioarele cât mai aproape de nivelul stomacului.

Exercițiul 3

Aşezaţi-vă în genunchi, cu trupul drept, braţele pe lângă corp şi bărbia în piept. Inspiraţi adânc, lăsaţi capul pe spate, îndoiţi mâinile în spate, cu palmele în șold, apoi relaxaţi-vă. Expiraţi şi reveniţi la poziţia iniţială! Faceţi această mişcare de 21 de ori. Trageţi aer când vă lăsaţi pe spate, expiraţi când vă lăsaţi în faţă. Când începeţi exerciţiul, folosiţi-vă de greutatea capului, nu de forţă. Lăsaţi-l să cadă normal, atât cât puteţi. Înclinaţi şi umerii pentru a vă ajuta. Ţineţi ochii deschişi, pentru a vă menţine echilibrul!

Exercițiul 4

Staţi jos, în poziţia şezut, cu picioarele drepte şi cu palmele sprijinite pe podea. Aplecaţi capul în faţă, inspiraţi adânc, ridicaţi şezutul de pe podea în timp ce îndoiţi genunchii. Lăsaţi tot corpul să se sprijine în mâini, până când creaţi o linie paralelă a spatelui cu podeaua şi lăsaţi capul pe spate. Expiraţi şi reveniţi la poziţia iniţială. Repetaţi de 21 de ori. Nu uitaţi să inspiraţi când vă ridicaţi şi să expiraţi când reveniţi la poziţie. Faceţi câteva exerciţii de încălzire a încheieturilor mâinilor înainte de începutul ritualului.

Exercițiul 5

Aşezaţi-vă în genunchi, cu palmele sprijinite pe podea. Inspiraţi, sprijiniţi-vă în degetele de la picioare, îndreptați genunchii, arcuiţi spatele şi lăsaţi capul pe spate. Nicio parte a corpului, în afară de palme şi de degetele picioarelor, nu trebuie să atingă podeaua. Începeţi expiraţia, îndoiţi picioarele şi spatele, ridicaţi şezutul până se formează un V cu deschizătura spre podea. Aplecaţi capul să ajungă în linie cu pieptul şi încercaţi să puneţi tălpile pe podea. Începeţi să inspiraţi din nou şi repetaţi mişcarea de 21 de ori.

La final, relaxare

După ce aţi terminat şi ultimul exerciţiu, lăsaţi-vă relaxați pe podea, pe burtă, cu mâinile şi cu picioarele formând o cruce. Ţineţi bărbia în pământ şi închideţi ochii. Păstraţi această poziţie până când bătăile inimii şi circulaţia sângelui revin la normal. Apoi lăsaţi capul într-o parte şi menţineţi această poziţie timp de un minut, relaxându-vă. Atenție! Dacă faceţi aceste exerciţii seara trebuie să începeţi cu cel puţin o oră înainte de culcare.

Metodă străveche de întinerire şi de prelungire a vieţii

Add comment


Security code
Refresh