Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

585 3 3de Raluca Grințescu

Slăbirea necesită mult timp şi energie, iar multe persoane nu au nici una, nici alta. Sau, dacă le au, doresc să-și direcționeze dorința către altceva. În general, femeile vor să slăbească fără mare efort. Ei bine, se pare că și leneşii slăbesc. Cum?

Înainte să mâncaţi, beţi întotdeauna un pahar cu apă

Asta vă va face să vă simţiți mai plini. În plus, veți fi hidratați, ceea ce reduce riscul de a confunda foamea cu setea. Deci veți mânca mai puţin.

La fiecare masă faceți o mică schimbare

Unele alimente sunt mai grase, altele mai puţin grase; unele au mai multe calorii, altele mai puţine. De exemplu, în loc să puneți smântână folosiți iaurt. Şi în loc de zahăr rafinat alegeți ştevie.

Ciocolată neagră

Care să fie acel om care să nu îşi dorească un desert? În niciun caz o persoană leneşă, care nu are chef să lupte cu propriile dorinţe. Nu trebuie să luptați, pentru că nu este nevoie. Dar alegeți o bucăţică de ciocolată neagră în loc de altceva.

Controlul porţiilor

Nicio persoană leneşă nu va sta să numere calorii. Dar există şi o altă metodă, mult mai simplă: măsurarea porţiilor cu mâna. Proteinele nu trebuie să depășească o palmă, carbohidraţii - un pumn şi grăsimile - un vârf de deget.

Mai multă mişcare

Nu vi se potriveşte cu stilul de viaţă să mergeți la sală, dar puteți face mici modificări: parcați maşina mai departe de serviciu, urcați pe scări şi nu cu liftul, mai ridicați-vă din când în când de pe scaun.

Nu vă înfometați

Să vă fie foame din când în când nu este o problemă, însă nu vă înfometați. Asta va face nivelul de zahăr din sânge să scadă şi vă va face să mănâncați enorm seara, când este mai rău.

Fără gustări rele

Trebuie să alegeți gustări cu multe proteine şi fibre: nuci, morcovi, iaurt. Nu consumați însă chipsuri sau alune prăjite.

Dormiți

Folosiți lenea pentru acest deziderat: să dormiți suficient cât să aveți multă energie. Persoanele care nu dorm mănâncă mult mai mult şi nu ai niciun pic de poftă de mişcare.

Add comment


Security code
Refresh