Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

597 3 2de Raluca Grințescu

Internetul este plin de reţete pentru slăbit, însă există şi persoane care îşi doresc să câştige câteva kilograme în plus. Această categorie de persoane pare că nu reuşeşte să ajungă la scopul propus, deşi mănâncă mai mult. Însă nutriţioniştii atrag atenţia că soluţia nu constă în mâncatul excesiv. Iată mai jos câteva sfaturi care v-ar putea ajuta să vă îngrășați rapid şi sănătos!

Mâncați „inteligent”

Nu trebuie să mâncați tot ce vă apare în cale, ci să mâncați „inteligent”. Consumați alimente sănătoase şi asigurați-vă că vă păstrați o distanţă de cel puţin trei ore între fiecare masă, astfel încât să dați voie alimentelor să se digere în mod corespunzător. Alimentele care dispun de surse mari de proteine sunt: peștele, produsele lactate, laptele, carnea, migdalele, susanul şi seminţele de floarea-soarelui.

Consumați vitamina C

Vitamina C este excelentă în curele de îngrăşare, deoarece încetineşte procesul metabolic. Prin urmare, persoanele care au probleme în ceea ce priveşte metabolismul pot utiliza suplimente bogate în vitamina C. Această vitamină este un antioxidant puternic, ce sprijină refacerea musculaturii şi dezvoltarea acesteia, precum şi formarea colagenului. Alimente bogate în vitamina C sunt citricele, pătrunjelul, broccoli, ardeiul gras şi căpşunile.

Nuci și miere

Combinaţia de nuci şi miere tratează anemia şi vă ajută să câştigați în greutate. Se amestecă o jumătate de kilogram de miere cu o jumătate de nuci măcinate, peste care se adaugă sucul de la o lămâie. Se amestecă bine şi se păstrează într-un borcan de sticlă. Se ia câte o linguriţă de trei ori pe zi.

Nu uitați de complexul B

Vitamina D este, de asemenea, utilă pentru o creştere în greutate sănătoasă. Vitamina D se regăseşte cu greu în alimentaţie, iar cea mai bună metodă pentru a avea necesarul de vitamina D în organism este expunerea la soare timp de cel puţin 20 de minute în fiecare zi. Vitamina D se regăseşte cu moderaţie în alimente precum somon, macrou, sardine şi ton. Alte vitamine foarte bune pentru îngrăşare sunt cele din complexul B. Aceste vitamine sunt esenţiale pentru dezvoltarea musculaturii, dar şi pentru stimularea poftei de mâncare. Alimente bogate în vitaminele din grupul B sunt carnea de vită, ouăle, peştele, cerealele integrale şi fructele uscate.

Multă mișcare

Un ultim sfat care să vă ajute în cura de îngrăşare este sportul. Pentru a lua în greutate aveți nevoie de exerciţii de forţă. Fie că mergeți la sală sau faceți acasă abdomene, flotări, genuflexiuni, fandări, aceste exerciţii vă definesc musculatura şi, chiar dacă nu reuşiți să vă îngrășați propriu-zis, cel puţin veți avea un corp mai armonios.

Încercaţi să consumaţi legume cu amidon precum cartofi, mazăre, morcovi, dovleac şi alegeţi fructe cum ar fi bananele, perele, merele, ananasul sau fructele uscate

Add comment


Security code
Refresh