Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

611 3 1de Carmen Ciripoiu

Cercetările au asociat mâncatul noaptea cu potențialul de creștere în greutate. Pe de altă parte, sunt greu de ignorat sunetele stomacului… Ce e de făcut în această situație? Se apelează la gustări care induc somnul, fără însă a da senzația de îmbuibare și de a pune încă un kilogram în plus.

Bananele, ușor de digerat

Printre alimentele indicate de nutriționiști pentru a fi consumate înainte de culcare se numără cerealele. Dar nu orice fel, ci doar cereale integrale, adică un fel de carbohidrați complecși, respectiv fulgi de ovăz sau fulgi de porumb și tărâțe, care au foarte puține calorii. Se recomandă un bol în combinație cu puțin lapte. La fel de ușor de digerat sunt și bananele, ovăzul și mierea, care induc, de asemenea, un somn odihnitor. La fel de bune pentru masa de seară sunt și salatele, supele de legume, carnea slabă sau fructele, feliile de morcov sau castravetele amestecat cu humus. Dacă alimentele consumate seara conțin doar 150 de kilocalorii, adică mai puțin de 8% din rația calorică zilnică, vă puteți bucura de acest mic răsfăț fără a avea nicio grijă că silueta se modifică.

Ciocolata caldă, interzisă cu desăvârșire!

Alimentele picante sunt interzise cu desăvârșire seara târziu, deoarece stimulează simțurile, iar somnul întârzie să apară. Carnea roșie trebuie uitată, de asemenea, seara, deoarece necesită un timp îndelungat de digestie. Este de preferat să fie înlocuită cu un ou fiert tare. Citricele sunt perfecte pentru gustările din timpul zilei, însă nu pentru a fi consumate seara târziu, deoarece pot cauza indigestie. Un nu hotărât și pentru supe instant sau conserve, deoarece perturbă somnul și produc și nevoia de a merge la toaletă. Efect perturbator al somnului îl au și băuturile care conțin cofeină, dar și ciocolata caldă. Potrivit nutriționiștilor, este esențial să nu se sară niciodată peste micul dejun, deoarece acest lucru dereglează metabolismul și în timp duce la îngrășare. De asemenea, cercetările au arătat că, în absența micului dejun, senzația de foame va fi intensă atât la prânz, cât și seara.

Add comment


Security code
Refresh