Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

616 3 2de Raluca Grințescu

Teoria de bază a slăbirii spune că numărul de calorii pe care le aduceți corpului prin mâncare trebuie să fie mai mic decât cele pe care le consumați prin activitate. Noi vă vom prezenta câteva trucuri care vă pot ajuta în acest deziderat. Uite cum puteți renunţa la 500 de calorii zilnic!

Comportați-vă ca o persoană agitată

Ca să scăpați de calorii trebuie să faceți mişcare. Nu neapărat ceva foarte serios, cum ar fi sportul la sală. Ajunge şi să vă mișcați mai mult: când vorbiți la telefon, dați din picior când stați la birou.

Fără alune şi seminţe

Este adevărat că sunt sănătoase, având tocmai acele grăsimi bune pentru organism, dar mâncăm mai multe decât ar trebui. O mână cu alune, dacă sunt prăjite, au 175 de calorii. Dacă vă plac foarte mult, alegeți fisticul, mai slab în calorii.

Folosiți farfurii mai mici

Asta vă va ajuta să mâncați mai puţin, fără să simţiți că nu v-ați fi săturat.

Nu mâncați în faţa televizorului

Înlocuiți uitatul la tv cu o plimbare. Astfel veți avea cu 500 de calorii mai puţin.

Fără sosuri pe salate

Dacă adăugați la salată brânză grasă, avocado, nuci caramelizate, crutoane etc., îi veți adăuga şi o mulţime de calorii. Folosiți lămâie şi va fi foarte bună şi simplă.

Un smoothie în fiecare dimineaţă

Trebuie să mâncați dimineaţa. Şi trebuie să consumați ceva care vă dă energie. Smoothie-urile sunt cea mai bună alegere.

Beți cafea simplă

Dacă obişnuiți să beți cafea în care ați pus tot felul de adausuri de creme, lapte şi sirop, puteți ajunge să beți o cafea cu peste 600 de calorii. Adică mai mult decât o masă de prânz bogată.

Uitaţi de chips-uri

Acestea au foarte multe calorii şi niciodată nu vă puteți opri să mâncați numai câteva. Aşa că mai bine nu le mai cumpărați deloc.

Add comment


Security code
Refresh