Main menu

header

Dieta în funcţie de culori

de Maria Petrache

Dacă vi se pare plictisitor să ţineţi o dietă şi toate elementele acesteia sunt prea complexe, vă sugerăm să încercaţi ceva mai vesel: dieta în culori! Aceasta este disociată şi durează maximum şapte zile. Ea poate fi repetată, luând o pauză de una până la trei săptămâni. Nu uitaţi însă că înainte de a începe orice dietă este recomandabil să consultaţi medicul de familie sau pe cel nutriţionist.

Cornelia Marin: „Reguli de nutriţie valabile toată viaţa. Citite, gândite, înţelese, probate şi acceptate de mine”

34-10-1de Gabriela Niculescu

Dacă în capitolele de nutriţie prezentate în săptămânile trecute am abordat noţiuni generale ale produselor BIO, reguli, detalii şi corectarea miturilor despre povara slăbirii, în ultimul episod al nutriţiei sănătoase, Cornelia Marin ne spune regulile ce trebuie respectate toată viaţa pentru a avea o sănătate de invidiat, o rezistenţă crescută în faţa bolilor şi a oboselii şi un stil de a trăi frumos. După cum chiar ea ne-a învăţat, o dată ce am înţeles cum trebuie să mâncăm şi să ne întreţinem o formă fizică excelentă, alimentaţia sănătoasă şi sportul vor deveni o obişnuinţă pentru fiecare dintre cei care au voinţa şi răbdarea să încerce. Alături de Cornelia şi noi vă urăm succes în aplicarea noţiunilor prezentate până acum!

Cornelia Marin: „Nu concep alimentaţia sănătoasă fără sport”

34-10-1de Gabriela Niculescu

- Cum slăbim şi cum ne menţinem (II)

În numărul trecut al revistei, la capitolul nutriţie sănătoasă, am abordat subiectul slăbirea şi menţinerea după pierderea kilogramelor suplimentare. Interviul nostru continuă cu acest subiect, iar Cornelia Marin (foto) ne oferă informaţii preţioase despre alimente comune, desfiinţează mituri ale dietelor experimentale şi ne dezvăluie drumul cel mai realist către un stil de viaţă sănătos. Puteţi afla informaţii utile şi pe www.fibrio.ro.

Cornelia Marin: „Nu cred în «dietă», ci în «stil de viaţă sănătos»“

34-10-1de Gabriela Niculescu

După cum vă spuneam în numărul trecut al revistei, ne-am alăturat campaniei proalimentaţie sănătoasă, pe care Cornelia Marin (foto) o desfăşoară cu succes. Aşa cum vă anunţam săptămâna trecută, în acest capitol de nutriţie am abordat tema slăbirii, un subiect amplu, pe care-l vom detalia, pentru a vă uşura lupta cu kilogramele în plus. Deoarece stilul nostru de viaţă este, în majoritatea cazurilor, unul haotic, slăbitul a ajuns să ne ocupe din ce în ce mai mult timp şi să ne coste tot mai multă energie. Experta în alimentaţie sănătoasă ne spune cum putem uşura această povară, dând dovadă de seriozitate, voinţă şi răbdare.

Produsele cu indice glicemic mic, secretul alimentaţiei sănătoase

34-10-1de Gabriela Niculescu

- Cornelia Marin ne învaţă regulile testate ale nutriţiei BIO

Într-unul dintre numerele trecute v-am prezentat succesul lui Răzvan Popescu în lupta cu kilogramele în plus. Pentru că foarte multe persoane sunt interesate de detaliile unei alimentaţii sănătoase ne-am hotărât să dezbatem acest subiect pe larg, în mai multe capitole, cu nimeni alta decât Cornelia Marin, specialista care a reuşit să-l aducă pe Răzvan de la 143 kg la 93 kg. În primul episod al acestui articol veţi afla povestea ei şi de ce este atât de căutată de cei care vor să trăiască sănătos sau să slăbească şi apoi să se menţină, printre ei numărându-se vedete precum Andreea Bănică, Monica Anghel, Claudia Pavel (Cream), Cristi Enache sau Dan Negru.

Slăbiţi consumând ouă!

de Elena Şerban

Ouăle sunt superalimente ce aduc foarte multe beneficii organismului. Nu doar datorită conţinutului de substanţe hrănitoare, dar şi pentru că, se pare, pot combate obezitatea.
Nutriţioniştii britanici afirmă că un ou consumat zilnic are foarte multe beneficii, printre care şi pierderea kilogramelor în plus. Un studiu ce a analizat compoziţia sa nutritivă şi rolul într-o dietă a stabilit că, în ciuda numărului mic de calorii, acesta este o sursă de proteine şi este esenţial pentru sănătate.

Ce mâncăm după vârsta de 30 de ani

de Maria Petrache

- Reguli de alimentaţie pentru a evita îmbătrânirea prematură

Odată cu înaintarea în vârstă, organismul îşi schimbă anumiţi parametri hormonali şi astfel apar modificări ale aspectului picioarelor, sânilor sau tenului. Însă, o dietă corespunzătoare poate întârzia aceste fenomene. Cercetătorii sunt de părere că procesele hormonale intense ce se petrec după vârsta de 30 de ani pot fi încetinite printr-un regim alimentar adecvat categoriei de vârstă, dar şi tipului de constituţie. În acest caz, dieta trebuie să fie uşor subcalorică şi să nu ducă lipsă de proteine animale.

Slăbiţi cu dieta rusească

de Maria Petrache

Dieta rusească face parte din grupa dietelor hipocalorice stricte. Urmată îndeaproape, garantează pierderea rapidă în greutate. Specialiştii recomandă ca, înainte de a începe acest regim radical de slăbire, să consultaţi în mod obligatoriu un medic. Pe lângă sfatul specialistului de a nu urma această dietă mai mult de două săptămâni, este recomandat să renunţaţi la efortul fizic de orice natură în tot acest timp.

Cum să mâncaţi puţin la petreceri

de Ana Trifan

O aniversare, o petrecere, o masă de sărbătoare în familie - la prima vedere, aduc bună dispoziţie şi clipe minunate alături de cei dragi. Dar ce ne facem cu silueta, ameninţată de toate bunătăţile pe care le avem în faţă? Petrecerile înseamnă mâncare. Pentru unii, mâncatul este echivalent cu distracţia. Iată ce ar trebui să faceţi să alegeţi mâncărurile ce nu vă vor aduce un exces de calorii.

Răzvan Popescu: „Am slăbit 50 de kilograme”

27-10-2de Gabriela Niculescu

Răzvan Popescu, realizatorul de emisiuni radio şi tv, a trecut prin schimbări surprinzătoare atât în plan profesional, cât şi în cel personal. Acum îi puteţi auzi vocea la Superbingo Metropolis, dar, nu cu mult timp în urmă, a plecat de la Radio 21 pentru a se alătura echipei Radio Zu. La începutul anului 2008, el cântărea 143 de kilograme şi se săturase de lupta cu dietele ce nu dădeau rezultate. Atunci a decis să-şi schimbe stilul de viaţă şi a reuşit să slăbească până acum 50 de kilograme. Despre cine i-a fost alături, cum a trecut prin schimbări radicale şi ce sfaturi a urmat, puteţi citi în interviul ce urmează.

Mihaela Gologan: „Nu recomand sub nicio formă scăderi rapide în greutate“

23-08-1de Ana-Maria Cocea

Metabolismul reprezintă totalitatea proceselor complexe de sinteză, de asimilare (cu înmagazinare de energie), de degradare şi de dezasimilare (însoţită de eliberare de energie), pe care le suferă substanţele dintr-un organism viu. Acesta este extrem de important atunci când vine vorba despre pierderea în greutate. Din păcate, cel defectuos este moştenit, însă, din fericire, el poate fi stimulat cu ajutorul sportului. Doctorul Mihaela Gologan, specialist în nutriţie şi boli metabolice la Centrul Medical Unirea, ne dezvăluie tainele metabolismului care, de cele mai multe ori, nu ne permite să slăbim atât cât ne dorim.

camp oct 2

camp 300x2507