Main menu

header

968 2 2Într-o țară care se vinde mult prea ieftin, deseori la tarabă, fără drept de apel și fără ofertă, există și oameni care reușesc să facă performanță, chiar dacă întâmpină opreliști.

Oameni pe care eu unul îi apreciez în primul rând pentru că hrănesc alte mii de oameni, pentru că știu să aibă grijă de angajații lor și îi fidelizează și pentru faptul că nu se culcă pe urechea succesului și investesc, reinvestesc din ceea ce câștigă, pentru a crea continuitate și pentru a păstra branduri românești viabile.

Un astfel de exemplu este familia Mihalache, Cătălin și Anda, pe care i-am cunoscut anul trecut. Sunt antreprenori de vreo 30 de ani aproape, deținători ai brandului FERMADOR. Acest brand este unul 100% românesc, producător de peste 20 de ani de carne de pasăre proaspătă și gustoasă. Puii sunt crescuți în fermele proprii, cu mare grijă și atenție, cu hrană selecționată special și sunt abatorizați în unul dintre cele mai moderne abatoare din țară!

Dincolo de business, familia Mihalache este apropiată de angajați, de cei pe care îi consideră o mare familie. Sunt oameni devotați muncii lor și cred cu ardoare că schimbarea vine, puțin câte puțin, de la fiecare dintre noi.

Sunt oameni care pun mare preț pe calitate, la fel ca și mine și mi se umple inima de bucurie când văd cum oamenii răzbesc la noi în țară, dând naștere unor produse calitative românești, fără importuri, de care suntem exasperați până peste cap. Vă spun despre ei pentru că la modul cel mai sincer îi consider un exemplu despre care cei din jur trebuie să știe.

Ei reușesc performanța de a fi în top, cu multă muncă și de a nu face compromisuri sau rabat la calitatea produselor pe care le oferă oamenilor în galantare.

Colaborează și cu marile branduri care au pus „stăpânire“ pe zona comerțului alimentar din România, dar au și propria rețea de magazine în mai toată zona Moldovei, spații moderne, recondiționate, oferind cumpărătorilor și o imagine coerentă și atractivă, dincolo de produse.

Investesc în imaginea proprie, ca brand și sunt atenți la fiecare detaliu. Mai mult, această familie nu epatează, nu caută să iasă în față, ci doar să-și vadă de treabă, să muncească, să ducă mai departe o afacere bine gândită și construită, pe care au dezvoltat-o în ani și pe care o consideră ca pe propriul copil.

Mai mult decât atât, iubesc și apreciază arta adevărată și dincolo de multele fapte caritabile pe care le-au făcut pe parcursul timpului, au susținut anul care a trecut o idee formidabilă, care a dat roade.

Timp de aproape trei luni, zilnic, la TVR 2, publicul a putut urmări o pastilă de cultură realizată de mine și echipa TVR, de un minut, în care vorbeam despre mari personalități ale României sau despre lucruri importante pentru suflet.

Această rubrică a fost realizată cu sprijinul celor de la FERMADOR și le mulțumesc deschis pentru asta! Și am fost fericit să cânt în decembrie, într-un spațiu neconvențional, într-o hală de producție, la Podu Iloaiei, în județul Iași, pentru vreo 300 dintre angajații lor, cărora le-au făcut o surpriză oferindu-le un concert cu mine și cu echipa mea.

Și îi mai apreciez pentru unitate, pentru felul în care au știut să manevreze succesul, să-l multiplice, să-l facă dintr-o întâmplare uneori, o certitudine pe termen lung, ajungând unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul lor.

Familia Mihalache este caracterizată de modestie și cred că asta provine din sufletul lor nobil și din faptul că nu se uită la afacerea lor ca la o fabrică de bani, ci la una de fericire, ca la o misiune din care trebuie să iasă învingători, ajutând, fidelizând, oferind calitate și încercând să susțină, prin puți- nul lor, România, ca afacere cu capital autohton.

Dacă lumea de afaceri românească ar fi dominată de mai mulți antreprenori asemeni lor și a altor câțiva, despre care v-am mai vorbit și scris, atunci sigur s-ar schimba mai multe în jurul nostru. FERMADOR este sigur compania cu MULT DRAG DE ROMÂNIA NOASTRĂ!