Main menu

header

852 4 1de Călin Popa şi Gabriela Comşa

În ultimul deceniu, principala tendință internațională în domeniul înfrumusețării a fost K-Beauty, „importată”, din perspectiva conceptului, din Coreea. Tot din Asia vine J-Beauty, un trend care câștigă teren și este o combinație între beneficiile naturii, tehnologiei și metodelor tradiționale.

Rutină simplă, dar avansată tehnologic

J-Beauty continuă să câștige tot mai mult teren în întreaga lume. Stilul de înfrumusețare cu acest nume este minimalist, avansat din punct de vedere tehnologic și influențat de tradițiile antice. Din Japonia, care l-a inventat, acest stil dovedește elementele-cheie care îi preocupă atât de mult pe consumatorii contemporani de produse cosmetice. De altfel, pandemia a marcat finalul stilului predominant anterior, K-Beauty, bazată pe stratificare și pe o rutină de înfrumusețare în zece pași. Trendul actual favorizează rutina simplă și naturală, care a crescut masiv în vizibilitate și popularitate. Iar cifrele „vorbesc”: piața produselor cosmetice bazate pe J-Beauty va crește numai în Japonia la peste 550 de milioane de dolari în 2025, anunță experții GlobalData.

Kobido, străvechea tehnică de lifting natural

J-Beauty este o tendință care câștigă teren și în Occident, în special în Europa și Statele Unite, cu o renaștere a interesului pentru ingredientele naturale, în special cele din Japonia, cum ar fi orezul, ghimbirul sau ashitaba (plămânărica), printre altele - totul bazat pe filosofia prevenirii. Unul dintre efectele acestui nou stil asupra tendințelor mondiale este foarte vizibil în boom-ul prebioticelor din cosmetice. Clienții nu mai caută să repare sistematic daunele suferite de piele, ci să prevină deteriorarea acesteia. În ecuația J-Beauty intră și tradițiile milenare din Țara Soarelui-Răsare. Una dintre tehnicile imprimate noului trend internațional este străvechea Kobido, o tehnică de „lifting facial natural”, care se bazează pe un set de mișcări foarte precise și care este oferită acum de tot mai mulți experți, în numeroase clinici de înfrumusețare și spa-uri. Una dintre urmările rapide, vizibile și fără efecte secundare ale procedurii este combaterea eficientă a semnelor de îmbătrânire.

„Consumatorii sunt atrași către produse care au un impact pozitiv asupra sănătății și bunăstării“ Sukanyashri Kabali, analist GlobalData