de Roxana Istudor şi Daniel Şuta
Valul de cosmetice solide cu care industria frumuseții încearcă să-și reducă amprenta masivă de emisii cu efect de seră include o nouă lansare: produse de înfrumusețare și antiîmbătrânire sub formă de tablete solubile în apă.
Agent de texturare pe bază de amidon de porumb și alge marine
Lansat în 2022, Mono Skincare oferă produse de îngrijire a pielii de ultimă generație, solubile în apă. Pentru a satisface pe deplin cerințele pieței, conceptul original, brevetat în 35 de țări, a necesitat cercetare și dezvoltare suplimentare. Complet reformulat cu prebiotice și 100% natural, brandul fondat de Laurie Mias a intrat recent pe piața franceză cu produse hidratante și antiîmbătrânire. Practic, aceste tablete solide de categoria premium se dizolvă în apă de băut și vin în sticle care pot fi reumplute la infinit. „Ne propunem să limităm utilizarea plasticului de unică folosință și să evităm risipirea apei. Acest concept a atras imediat cei mai mari jucători de distribuție din lume, care au cerut să testeze produsul”, explică Laurie Mias. După doi ani de cercetare și dezvoltare în colaborare cu un laborator situat în Belgia, Mono Skincare a finalizat proiectarea formulelor care încorporează un agent de texturare natural pe bază de amidon de porumb și alge marine provenite din Bretania, pentru care brandul a depus un brevet.
Protocol conceput pentru a stimula hidratarea
Gama de îngrijire a feței sub formă de tablete solubile include un demachiant, un scrub, un toner, un ser de noapte și o loțiune hidratantă, toate bazate pe un protocol conceput pentru a stimula hidratarea. La prima achiziție, utilizatorul primește flaconul cu tableta (un concentrat de substanțe active). Se umple sticla cu apă de băut, se lasă să se dizolve tableta și apoi doar se agită înainte de fiecare utilizare. Odată ce produsul este terminat, se comandă o tabletă nouă. Flacoanele sunt fabricate din sticlă, iar capacele sunt din plastic provenit din ocean și reciclat, în timp ce carcasele sunt fabricate din hârtie reciclată. Prețurile variază între 25 de euro pentru demachiant și 80 de euro pentru serumul de noapte. „Noile formule sunt stabile până la 24 de luni, solubile în apă, 100% naturale, perfect texturate și dovedite științific a fi eficiente”, adaugă Mias.
Momentan, Mono Skincare se concentrează pe piața franceză, produsele sub formă de tablete fiind programate să fie prezente în 15 farmacii și în magazine universale până la sfârșitul anului