Main menu

header

1000 4 2de Roxana Istudor şi Adrian Barna

„Frumusețea este în ochiul privitorului” sau „Frumusețea strălucește cel mai puternic în interior” sunt doar două dintre formulările celebre care stau la baza noului trend în înfrumusețare: deplină și pentru oricine. În zilele noastre, frumusețea nu mai este o simplă decorațiune, este un scop care are mijloace dintre cele mai serioase. Inclusiv pentru persoanele nevăzătoare.

Parteneriatul campionilor

e.l.f., marca de înfrumusețare orientată spre un scop, a făcut echipă cu înotătoarea nevăzătoare campioană mondială Anastasia „Tas” Pagonis și împreună au pornit într-o călătorie de a face produsele de înfrumusețare mai accesibile pentru comunitatea nevăzătoare și pentru persoanele cu probleme de vedere. Pagonis, deținătoare a mai multor recorduri mondiale la înot, are circa trei milioane de urmăritori pe TikTok și Instagram și a creat o platformă pentru a-și împărtăși povestea și a-i ajuta pe alții. Postările ale sunt menite să „schimbe modul în care sunt percepute persoanele cu deficiențe de vedere”. În acest context, e.l.f. și sportiva au dezvoltat pachetul „Beauty For Every Eye” („Frumusețe pentru fiecare ochi”), un kit care conține trei dintre produsele preferate de Pagonis - Big Mood Waterproof Mascara, Color Power Mauves și SKIN Sunttouchable Whoa Glow SPF 30.

Cod QR legat de o înregistrare audio cu instrucțiuni

Fiecare dintre aceste produse destinate persoanelor cu deficiențe de vedere sau chiar nevăzătoare are un cod QR scanabil, care face legătura cu o înregistrare audio în care Pagonis descrie produsul și dă sfaturi pentru finisare și aplicare. Înotătoarea a pus la temelia acestui concept experiența proprie cu aceste produse, pe care o împărtășește prin propria voce celor care achiziționează pachetul. „Tas demonstrează astfel magia frumoasă care se întâmplă atunci când sfidează etichetele și văd barierele ca pe trepte. Suntem într-o călătorie pentru a face frumusețea și mai accesibilă pentru fiecare chip. Tas continuă să fie inspirația noastră, construind conexiuni mai profunde cu comunitatea și arătând că orice este posibil”, spune Kory Marchisotto, CMO e.l.f. Și nu sunt singurii; în ultimii doi ani, tot mai multe branduri de înfrumusețare au intrat în lumea persoanelor cu deficiențe de vedere și se adaptează în așa fel încât să poată veni în întâmpinarea nevoilor și dorințelor acestora, pentru o frumusețe care să ofere și cât mai multă incluziune.

Pachetul „Beauty For Every Eye“ celebrează povestea lui Pagonis și împărtășește soluțiile sale creative pentru comunitatea nevăzătoare și persoanele cu deficiențe de vedere - în prezent, sportiva continuă să lucreze cu e.l.f. pentru a dezvolta instrumente și produse de înfrumusețare și mai adaptabile pentru această categorie de persoane

Aplicaţia care verifică machiajul

Estée Lauder a lansat recent o nouă aplicație, pentru a ajuta persoanele cu deficiențe de vedere să-și poată aplica machiajul spunându-le dacă au făcut greșeli și unde să corecteze. Această aplicație folosește tehnologie cu inteligență artificială activată prin voce, care evidențiază fața pentru a detecta diferite zone. Aplicația funcționează verificând fondul de ten, fardul de pleoape și rujul, după ce este aplicat fiecare produs. Mai departe, se oferă feedback vocal și persoana cu deficiențe de vedere află dacă a făcut greșeli care trebuie corectate și unde este nevoie de intervenție; foarte important, aplicația spune întotdeauna când machiajul arată bine și este aplicat corect.