Main menu

header

815 27 1de Călin Popa şi Adrian Barna

Unul dintre brandurile care au cucerit lumea accesoriilor, Ampersand As Apostrophe, are la bază principiul simplității, dublat de finisarea impecabilă a produselor și materialul de cea mai înaltă calitate din care sunt realizate piesele. În spatele inspirației și succesului popularelor modele de poșete și portofele multifuncționale stă designerul Jessica Park.

Modele inspirate de arhitectură

Create din piele fină, finisate cu o rară delicatețe, modelele de poșete Ampersand As Apostrophe au cucerit rapid o lume strălucitoare, în care există o concurență acerbă și o varietate nesfârșită de tipare. A fost nevoie de mult curaj pentru ca designerul Jessica Park să propună linii foarte simple, inspirate de arhitectură (domeniu în care are studii superioare), în general minimaliste, în vremuri în care trendul era chiar opus - opulență și fast. A fost nevoie ca Jessica să nu găsească o poșetă care să-i fie pe plac în New York cu mai puțin de 800 de dolari pentru ca ideea liniei Ampersand As Apostrophe să germineze în mintea tinerei, care imediat a trecut la acțiune.

Genți minimaliste pentru talia scundă

815 27 2Pe drumul de întoarcere acasă, la Seattle, după vizita la New York, Jessica Park a desenat prima poșetă din ceea ce avea să devină o serie care să complimenteze talia scundă. A luat apoi și un model de geantă de poștaș, veche de 100 de ani, pe care o avea în portbagaj, și a mers la un atelier care cosea pânze marinărești și care să-i realizeze modelul imaginat. „Acolo a apărut geanta care mi-a schimbat viața”, își amintește Jessica. Acea primă poșetă din piele clasică era potrivită pentru orice ocazie diurnă, pentru orice moment al zilei, dintr-o piele fină, plăcută la atingere, cu cusături rustice și un stil clasic pregnant. Modelul și-a luat un neașteptat avânt.

Combinație între rustic, casual și rafinament

815 27 3Poșetele Ampersand As Apostrophe au demonstrat că se pot menține în prima linie a modei an de an pentru că se adresează unui mare număr de cliente, fiind deopotrivă la înălțimea gusturilor celor care preferă luxul și rafinamentul și al celor care își doresc funcționalitate cu un aer rustic. „Poșeta simplă și funcțională rămâne mereu la modă”, spune designerul, care a acordat o atenție specială și felului în care miros gențile pe care le creează. Pe de o parte, modelele au un aspect foarte suplu, iar pe de altă parte, sunt fine și încăpătoare. Anvergura internațională și renumele pe care l-au dat clientele acestui brand demonstrează că Jessica Park a intuit foarte bine regulile de bază de la care orice femeie pornește în căutarea unei poșete.

Lux la preț accesibil

Una dintre cele mai importante cerințe pe care poșetele Ampersand As Apostrophe le îndeplinește este accesibilitatea din perspectiva prețului. O astfel de poșetă, cu tot luxul inclus, nu depășește 670 de dolari, ceea ce a propulsat rapid această combinație între inspirație, originalitate și calitate între preferințele clientelor din toată lumea. „Gențile pe care le creez au un aspect de convențional care era ieșit din modă și care a fost transformat într-un fel complet neconvențional”, afirmă designerul despre poșetele pe care criticii de fashion și publicul le consideră simple, frumoase și mai ales foarte versatile.

Spațiu pentru un laptop, trei notebook-uri, un smartphone și tot machiajul

815 27 4Succesul poșetelor Ampersand As Apostrophe demonstrează că nu este nevoie de mai mult de două mărimi de genți pentru întâmpinarea nevoilor de fiecare zi. „Am două piese, una de mai mari dimensiuni, și una mai mică, pentru zilele în care nu este nevoie să duc foarte multe lucruri cu mine. Pe lângă finisajul foarte estetic, interiorul din piele fină este foarte atrăgător”, detaliază una dintre clientele brandului. De asemenea, grație simplității lor cu finisaje desăvârșite, poșetele simple sunt considerate ideale pentru birou. „Gențile brandului au un buzunar interior pentru nimicurile importante și, în același timp, poșeta este suficient de încăpătoare pentru un laptop, trei notebook-uri și un telefon mobil, plus tot machiajul necesar peste zi”, notează glamour.com.

Se poartă nuanțele strălucitoare, „care reflectă spațiul din jur”

Poșetele Ampersand As Apostrophe aderă la cerințele modei și, în același timp, răspund nevoilor concrete. Modelele pe care le imaginează și le realizează Jessica Park pot fi purtate pe umăr sau pe braț, fiind suficient de ușoare pentru a fi ținute pur și simplu în mână fără efort. De asemenea, așa cum se manifestă cerințele de versatilitate ale pieței, aceste poșete populare pe segmentul clientelor cu venituri medii care caută calitate superioară și funcționalitate extinsă îmbină culorile după o evaluare atentă a tendințelor vestimentare, etalând buzunare discrete, dar în culori vii sau armonizarea nuanțelor cu ansamblurile de haine neutre, preferate pentru zilele de birou. În același timp, poșetele create de Jessica Park vin într-o multitudine de culori, de la clasicul negru la albastru, roz, caramel și un argintiu supranumit „science-fiction”. „Îmi plac și nuanțele de neon, precum și modelele strălucitoare, care se poartă în mod deosebit, pentru că reflectă spațiul și lucrurile din jur”, detaliază Jessica.

Celebritățile promovează piesele prietenoase cu mediul

815 27 5Jessica Park s-a gândit să susțină trendul actual, care cere ca industriile să treacă la sustenabilitate, așa încât a creat modele prietenoase cu mediul, foarte apreciate de celebrități. Actrița și modelul Emmanuelle Chriqui este în mod special o promotoare a pieselor Ampersand As Apostrophe. Și celebrul make-up artist al vedetelor Bobbi Brown se declară „un fan” al modelelor brandului. „Îmi amintesc că atunci când am ieșit din atelier cu prima geantă, m-am întâlnit pe stradă cu editorul de fashion al revistei Seattle Metropolitan, Laura Cassidy, care m-a rugat foarte insistent să-i fac și ei o piesă la fel. După patru ore, am decis să pun bazele brandului”, povestește Jessica.

Fiecare poşetă Ampersand As Apostrophe are ştanţat un mic logo din aur

„Am inventat un patron bărbat“

Pornind pe drumul dificil al reușitei în lumea modei, Jessica Park s-a izbit de dificultăți care păreau insurmontabile. Nereușind să-și facă drum în industrie pentru că mai nimeni nu o lua cu adevărat în serios, a trecut la o soluție „de avarie”. „Aveam 26 de ani când am început să bat la ușile lumii teribile a manufacturii și a modei și nu eram aproape niciodată luată în serios atunci când spuneam că eu sunt șeful. Întotdeauna producătorii credeau că neapărat trebuie să fie un bărbat în spatele brandului, iar în momentul când m-am plâns tatălui meu de această atitudine, mi-a recomandat să inventez un patron bărbat, ceea ce am și făcut. A funcționat”, mărturisește Jessica.