Main menu

header

939 4 3de Georgiana Mihalcea

Este imposibil să petreci cinci minute pe TikTok fără a descoperi un sfat de frumusețe pe care să-l poți aplica cu ușurință în viața de zi cu zi. În materie de beauty, în ultimele zile, o nuanță de ruj face furori pe celebra rețea de socializare. Este vorba despre „Cherry Cola”, care s-a impus deja drept vedeta verii cu nu mai puțin de 60 de milioane de vizualizări.

Inspirată dintr-o băutură carbogazoasă celebră și un fruct

Internetul a evoluat și multe trenduri se lasează în mediul virtual, răspândindu-se cu repeziciune la mii și chiar milioane de oameni în numai câteva zile. Și iată că, într-o perioadă în care se pune tot mai mult accent pe frumusețea natuală și la renunțarea la machiajul în exces, o nuanță nouă de ruj, inspirată dintr-o băutură carbogazoasă celebră și un fruct, cucerește destul de repede o populație de trei ori mai mare decât cea a României!

Peste 60 de milioane de vizualizări

939 4 4Fenomenul a luat amploare și, la data editării acestei știri, filmulețul cu titlul „Cherry Cola” avea nu mai puțin de 64 de milioane de vizualizări pe TikTok. Evident că a apătut și un hashtag (#) sub care descoperim deja multe tutoriale dedicate în întregime frumuseții buzelor, cu diferite mijloace în special - gloss, creioane, rujuri sau o combinație a celor trei - pentru a obține această nuanță râvnită. Și asta nu este tot, din moment ce hashtag-ul #CherryColaLips a fost creat, a acumulat deja peste 2,5 milioane de vizualizări, cu sprijinul mai multor specialiști în domeniul frumuseții din întreaga lume, printre care și celebra make-up artist Huda Kattan, care a testat deja - și a adoptat - această nouă culoare revoluțională.

Un roșu strălucitor și vibrant, care treptat devine roșu închis, apoi maro

Se pare că nu există trucuri specifice acestui trend de frumusețe, cu excepția „măiestriei” de a obține nuanța menționată. Deci, ce este „Cherry Cola Lips”? Pe scurt, este un roșu strălucitor și vibrant, care treptat devine roșu închis, apoi maro, asemenea băuturii răcoritoare. În videoclipul ei, Huda Kattan folosește mai întâi un creion de buze maro, pe care îl distribuie de-a lungul marginii buzelor, apoi aplică un ruj roșu mat pe întreaga suprafață, accentuându-se efectul „cola”. Dacă stăm să ne gândim bine, nu este nimic revoluționar în folosirea unui creion de buze maro. Acelea dintre noi care se machiau în anii 1990 pot confirma acest lucru, cu o singură excepție: atunci era vorba despre asocierea unui contur maro cu un luciu transparent și nu un ruj atât de vibrant. În zilele noastre să fie vorba despre o predilecție pentru culorile foarte spectaculoase sau pur și simplu pentru cea care se referă la celebrul suc? Fără îndoială puțin din ambele, mai ales că nuanța nu s-a impus doar în zona de machiaj! Ar putea deveni și vedeta vopsirii părului în vara acestui an, dar de data aceasta sub numele de „Cherry Coke”, o variantă simplă care a generat deja 20 de milioane de vizualizări pe rețeaua de socializare chineză (pentru #CherryCokeHair).

„S-ar putea să ți se pară ciudat, dar combinația neașteptată de culori funcționează perfect împreună. Rezultatul este cochet, retro și potrivit pe toate tonurile de piele. Care sunt avantajele? Tendința estivală, plină de nostalgie, este superușor de recreat, indiferent de nivelul de abilități în machiaj. L-am încercat și eu și cu siguranță voi reveni la această combinație liner-gloss pe tot parcursul verii“ (Jordan Julian, make-up artist, Paris)